Začnite danes za boljši jutri!

Začnite danes za boljši jutri!

Se tudi vi kdaj znajdete v vrtincu obveznosti in službenih rokov, ki jih ne morete zaobiti, zaradi katerih povsem pozabite nase, svoje zdravje in svoje najbližje.

Saj bi šel na rekreacijo, a moram nemudoma spraviti avto nazaj v vozno stanje… Samo še eno čokolado, jutri pa res začnem z boljšo prehrano… Saj bi šla spat eno uro prej, a kaj jo moram še danes oddati strokovno poročilo… Bom jutri. Dnevi tečejo, jutri pa ostaja mitski konstrukt, čas nekje v bližnji ali daljni prihodnosti, ko sebe in svoje bližnje končno postavite na prvo mesto.

Ko se čez nekaj mesecev ali celo let vprašamo, zakaj se jutri vse bolj oddaljuje od danes, se zavemo, da glavobol ne popušča, hlače ostajajo preozke, želja po oddihu pa je še vedno v fazi načrtovanja.

Nekateri v stanju hibernacije pozabijo na »jutri«, drugi potegnejo črto in dobesedno čez noč obrnejo življenje na glavo, spet tretji pa uteho iščejo v nakupovanju, objestnem zbiranju materialnih dobrin, z namenom kupiti si zdravje, čas in tisti nujni oddih.

Seveda pa so nekje tudi tisti, četrti, ki so z malimi koraki začeli danes. Ali pa že včeraj. Mogoče niti ne vemo, da so. Spremembe so majhne, koraki pa zanesljivi in zgodi se, da soseda nenadoma naznani novico, da je ravno včeraj prvič pretekla svojih deset kilometrov. In kolega pove, da ga doma čaka sveža bere zelenjave ki jo je na domači njivi pridel sam. Sodelavec pa neznani, da ga že kar nekaj časa ne mučijo problemi s križem, vse odkar je začel z vadbo stabilizacije. Kdaj in kako se potem vprašamo? Zagotovo niso začeli jutri.

Pot do bolj zdravega življenja pravzaprav niti ni tako zelo zahtevna. Je pa dolgotrajna in zahteva nekolikšen časovni vložek. Mogoče rezultate svojega dela ne bomo mogli videti danes, niti jutri, čez 3 mesece, pa bomo že lahko »obirali« sadove svojega dela.

Kaj torej lahko naredim DANES?

  1. Zadihajte! Študije kažejo da zgolj pet minut sproščanja pomaga zmanjšanju tveganja za srčno-žilne bolezni, olajša soočanje s stresom, prinese boljši spanec in celokupno boljše počutje.
  2. Uporabite stopnice namesto dvigala.
  3. Pojdite na sprehod. Po službi ali delu. Takrat ko ste najbolj utrujeni. Takrat vam bo namreč dal največ zagona in energije za preostanek dneva. Vemo, težko je. Ni pa nemogoče.
  4. Recite NE naslednji porciji hrane. Jemo (pre)hitro. Skoraj vsi, razen nekaj gurmanskih srečnežev, ki dejansko znajo užiti v vsakem grižljaju hrane. Verjetno je, da ste ob tem, ko si naložite še eno porcijo, že dovolj siti.
  5. Redno izvajajte vadbo za mišice medeničnega dna. 3 minute. Vsak dan. Kot ena ključih naložb za boljšo in predvsem bolj suho prihodnost. Tako za moške kot tudi za ženske.
  6. 15 minut pred spanjem ne uporabljajte telefona ali računalnika. Vsi vemo zakaj si ne želimo hoditi spat z vsem stresom svojega sveta. Zakaj torej bi?

 

Pravzaprav ni treba veliko. Majhni koraki so potrebni, da svoje življenje premaknete na boljše – za boljši danes, jutri in pojutrišnjem –

Za več praktičnih nasvetov, nas lahko obiščete na Trubarjevi 47 v Ljubljani. 💚

 

Deli objavo