VAJE ZA BOLEČINE V RAMI

VAJE ZA BOLEČINE V RAMI

Vaje za bolečine v rami

1.

1rama

Z zdravo roko se naslonimo na stol, s trupom nagnjenim naprej. Pustite, da vam druga roka prosto visi. Rahlo jo zagugamo naprej, nazaj in v krožnem gibanju.

2.

2rama

  • Stoje dvignemo rami k ušesu. Zadržimo 5 sekund,
  • Skupaj stisnemo lopatici, zadržimo 5 sekund,
  • Rami potisnemo navzdol, zadržimo 5 sekund in sprostimo.
  • Ponovimo 10x.

3.

3rama

Stojimo pri odprtih vratih, s pokrčenim komolcem v pravem kotu ki je ob telesu in z zgornjim delom dlani na vratnem okvirju. Stisnemo trebušne mišice in potisnemo roko v okvir stran od sebe. Zadržimo 5 sekund in ponovimo 10x na vsaki strani.

4.

4rama

Pokrčimo komolec do pravega kota, držimo ga ob telesu. Stisnemo trebušne mišice in se s spodnjim delom dlani se upremo v vratni okvir, tako da ga potisnemo k sebi. Zadržimo 5 sekund in ponovimo 10x na vsaki strani.

5.

 

5rama

Primemo vratni okvir tako, da je kot v rami 90°, prav tako 90° v komolcu. Držimo levi in desni del okvirja. Eno nogo postavimo naprej s poravnano hrbtenico.  Nagnemo se naprej, z rokami pa se držimo za okvir. Razteg zadržimo 20-30 sekund. Ponovimo 2-3x

 

Deli objavo