Na poti do uspeha

Na poti do uspeha

Prvi obisk fizioterapevta pogosto spodbudi razmišljanje, kakšne napake glede raztezanja, vadbe in preventivnih postopkov ste v preteklosti nevede večkrat ponovili.

Večurna krepitev mišic sprednje strani stegna (m. kvadriceps, ) in pozabljanje na krepitev zadnje stegenske lože (m. biceps femoris in m. semimembranosus in m. semutendinosus)? Ali pa intenzivno izvajanje vaj za krepitev mišic okrog gležnja in pozabljanje na pomen mišic stopala..

Okrepljeni z novim znanjem, navodili in vadbenimi protokoli, se poškodovani športni zanesenjaki večkrat povsem navdušeno podajo na pot intenzivnega izvajanja vaj, istočasno pa pozabljano na, da tudi preveč novega v zelo kratkem času ne prinese nič dobrega.

Fizioterapevt ali drugi, ustrezno izobraženi delavec v športni rehabilitaciji, je zato tisi, ki s svojim znanjem pomaga, da se tekom rehabilitacije ne znajdete na spiralni poti navzdol. »Too much too soon« je pravzaprav tisto, kar poskrbi, da ne dosežete optimalnega izida rehabilitacije in se pri svojemu fizioterapevtu (pre)kmalu ponovno oglasite, z bolečinami, ki so se začele pojavljati, odkar (pre)intenzivno izvajate terapevtske vaje.

Zelo hitra sprememba predstavlja dodatno tvegaje za poškodbo. Da bi se tega izognili, je ključno, da gibalne spremembe v svoje življenje vnašamo postopno. Bogate izkušnje dela s športniki in profesionalne izkušnje naših fizioterapevtov poskrbijo, da tudi tekom rehabilitacije spreminjate svoje navade istočasno pa omogočite optimalno podporo za učinkovito celjenje ali spreminjanje lastnosti vaših tkiv.

Iskanje pravega ravnotežja obremenitve, ki ustreza osebi posamezno, je tako znanost kot tudi umetnost. Natančno spremljanje in izvajanje vaj, ki spodbudijo spremembe, a ne dosežejo sprememb preveč agresivno, je prava pot do uspeha. V oblikovanje programa je zato potrebno vključiti tako informacije o trenutnem stanju, mehanizmih zaradi katerih je do poškodb prišlo, kot tudi oceno sposobnost telesa za regeneracijo, prehranski in zdravstveni profil te osebne lastnosti vsakega vadečega posamezno.

Močna in postopno zgrajena baza vam namreč omogoča, da ste varni pred ponavljajočim se poškodbam, kljub rednim obremenitvam, ki jih vnašate v svoj vsakdanjik.

Deli objavo