VAJE ZA VRATNO HRBTENICO

VAJE ZA VRATNO HRBTENICO

Preproste in učinkovite vaje za vratno hrbtenico

Kako?

Vse vaje izvajamo sede pred ogledalom, da imamo boljšo in lažjo samokontrolo. Če vaje povzročijo hujše bolečine ali mravljinčenje, prenehamo. Izvajamo jih počasi, dihamo kontrolirano.

1. Zadnja stran vratu

1vrat

 

Pri izdihu glavo sklonimo naprej, do natega zadnje strani vratu. Zadržimo 10 sekund in z vdihom vrnemo glavo v vzravnan položaj. Ponovimo 5x. Potem si pomagamo še z rahlim potegom rok (2. Slika), spet zadržimo 10 sekund, 5 ponovitev.

2. Prednja stran

2vrat

Brado dvignemo kolikor gre, nagnemo nazaj glavo.  Vajo se izvaja z zravnanim hrbtom, počasi in previdno. Zadržimo 10 sekund, 5 ponovitev..

3. Stransko

3vrat

Glavo nagnemo vstran, da se uho približa rami, do raztega na nasprotni strani.  Zadržite 10 sekund in zamenjamo strani, 5 ponovitev. Nato si pomagamo še z roko (slika 2.), 5 ponovitev na vsaki strani.

4. Obrat

4vrat

Glavo obrnemo na eno stran, kot da bi odkimali, do raztega na drugi strani. Zadržimo 10 sekund in zamenjamo strani, 5 ponovitev. Nato si z roko narahlo potisnemo glavo še nekoliko bolj v rotacijo, ponovimo 5x.

5. Kimanje

5vrat

Z roko se primemo čez ključnico in odkimamo v nasprotno stran ter se z brado približamo rami. Zadržimo 10 sekund in ponovimo na drugi strani.  5 ponovitev..

 

Deli objavo